vandaag op pad. - Reisverslag uit Weesp, Nederland van Bernard Bierwolf - WaarBenJij.nu vandaag op pad. - Reisverslag uit Weesp, Nederland van Bernard Bierwolf - WaarBenJij.nu

vandaag op pad.

Blijf op de hoogte en volg Bernard

02 Januari 2019 | Nederland, Weesp

Beste volgers er is een nieuwe vlucht geregeld, ik vertrek nu vanavond om 21.00 uur op weg naar Singapore, daar kom ik morgen om 16.20 uur aan en dan gaat mijn vlucht om 19.40 uur richting Melbourne .
Vrijdagochtend om 06.00 uur kom ik aan in Melbourne.
Deze reis is nog sneller dan de vorige dus dat is prettig.
O ja voor ik het vergeet te zeggen er reist iemand met me mee dat is een taalkundige Prof. Lexie, voor zijn vrienden Dys, hij doet onderzoek naar nieuwe spelling,dus als ik af en toe iets neer schrijf waarvan jullie denken dat moet toch anders, dan komt dat door zijn advies. :-)
Groetjes Bernard

  • 04 Januari 2019 - 14:29

    Saskia:

    Ha lieverd, ik weet dat je inmiddels veilig aangekomen bent in Australië.
    Omdat er nog geen nieuw bericht van je staat, zet ik het er maar even op.
    Heel veel plezier, geniet van alle mooie dingen die je gaat zien en meemaken.
    En hou je hoofd koel, 43 graden is echt niet normaal!!!

    Sas

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Weesp

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

01 Februari 2019

Terug van de kust

31 Januari 2019

Bermagui als uitvals bassis

26 Januari 2019

Over de bergen naar Zee

25 Januari 2019

The outback in

16 Januari 2019

Wijn leeft, leve de wijn
Bernard

Actief sinds 28 Dec. 2018
Verslag gelezen: 272
Totaal aantal bezoekers 4887

Voorgaande reizen:

06 December 2018 - 31 December 2018

Mijn eerste reis

28 December 2018 - 31 December 2018

Mijn eerste reis

28 December 2018 - 31 December 2018

Mijn eerste reis

Landen bezocht: